zondag 2 januari 2011

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1... Gelukkig Nieuwjaar!!!

Sttt, stil nu ik wil mijn Nieuwjaarsbrief voorlezen. ... Iedereen klaar? ... Daar gaan we dan! ....

 Liefste Blog,

Sapperdeboere,
alsjeblieft, zit me toch niet te beloeren,
of ik lees nog iets verkeerd,
want ik heb het niet vanbuiten geleerd.
Zo krijg ik rode kaken
en kan ik niet verder geraken.
' t Zou echt jammer zijn,
want mijn wensen zijn erg fijn.
Wacht... om het ijs te breken, even,
kom ik alvast de kusjes geven.
Zo, nu voelen we ons al beter!
Hier komen dan de wensen. Klaar?
Eerst en vooral: een gelukkig Nieuwjaar.
En gezondheid, wens ik je, een hele hoop,
want die is helemaal niet te koop.
Tot slot nog een allerlaatste zoen op dit feest,
want met zoenen is het nu welletjes geweest...

Je doopkind,
Tatjana,

Dendermonde, 1 januari 2011

De 'doagen' zijn weer voorbij, cadeautjes krijgen is weer voorbij, familiebezoeken zijn achter de rug, ...
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke geschenkjes! Van mijn broer heb ik een echt muzische geschenkje gekregen, namelijk het hoorspel 'De 11 wilde zwanen'. Jippie!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten